آموزش راه اندازی کسب و کار خانگی فروش دمپایی ,صندل و کفش

با ما همراه باشید

کسب و کار خانگی چیست؟

به هر فعالیت اقتصادی در منزل و با استفاده از امکانات شخصی و وسایل منزل، کسب و کار خانگی میگویند. راه اندازی کسب و کار خانگی قدمت دیرینه دارد. شاید تاریخچه‌ی آن به زمان ظهور مفهوم خانه و یکجا نشینی برمیگردد. بعد از انقلاب صنعتی، مرزی بین محل کار و خانه کشیده شد. امروزه با رشد تکنولوژی هر فرد میتواند یک کارآفرین شود و یا کار خود را از منزل ادامه دهد. مهم نیست چه سن و سال و چه مدرک دانشگاهیی دارید. درصورتی که این مقاله را میخوانید حتما انگیزه کافی برای شروع کار در منزل را دارید و از خود میپرسید «ار کجا شروع کنم».

مزایای کار در خانه

پیش از آنکه به سوال اصلی برسیم به مزایای کار در خانه و تفاوت آن با کار کردن در یک محیط اداری میپردازیم.

  1.  آزادی و استقلال عمل بیشتر؛
  2. ساعات کاری انعطاف پذیر؛
  3. ایجاد تعادل و موازنه بیشتر بین کار و زندگی؛
  4. پایین بودن هزینه راه اندازی؛
  5. پایین بودن میزان ریسک؛
  6. امکان کارکردن پاره وقت؛
  7. داشتن فرصت و زمان بیشتر؛
  8. احتمال موفقیت بیشتر؛
  9. تناسب با اقشار مختلف؛
  10. عدم نیاز به مجوز

درآمد زایی با فروش تکی و یا عمده دمپایی

شما می توانید با مشورت و در نظر گرفتن شرایط کاری شما , میزان سرمایه شما و سبک کاری شما به راحتی کار خودتان را شروع کرده و قطعا اگر به صورت اصولی جلو بروید به موفقیت و هدف خودتون خواهید رسید .

براش شروع می توانید با تعداد مدل کم شروع کنید و اگر جواب خوبی گرفتید تنوع اجناس خودتون رو بالا ببرید . امروزه این شغل  درامد خوبی برای کسانی که تو این کار  اومدن داشته  و فقط تلاش و پشتکار و امیدواری به این شغل , شمارو به در آمد خوبی میرسونه!

مشاوران کفش شجاع در تمامی روز های هفته آماده خدمت رسانی و مشاوره ی قبل از خرید شما هستند 

نکات مهم در راه اندازی کسب و کار خانگی

۱. ایده‌ی کسب و کار خانگی خود را مشخص کنید.

برای اینکه هر کاری را شروع کنید باید بدانید دقیقا چه انتظاری از خودتان و آن ایده یا کار دارید. ایده کسب و کارتان باید علاوه بر درآمد زایی در مسیری باشد که به شما شور و اشتیاق بدهد، مهارت های لازم برای انجام آن کار را داشته باشید و با روحیه‌ی شما هم‌خوانی داشته باشد. بطور مثال اگر به صنعت کفش علاقه دارید، برای خودتان مسیر را مشخص کنید

۲. با افراد مختلف مشورت کنید.

برای هر کار لازم است با افرادی مشورت کنید ایده ها و نظرات آنها را بدانید و اگر در این صنعت بوده اند مشکلاتی که با آن مواجه شده اند را از آنها بپرسید و راه حل هایی که برای رفع آن مشکل داشتند را بررسی کنید و یا خودتان ایده و راه حل پیشنهاد دهید.

۳. با سرمایه‌ی کم شروع کنید.

از قدیم گفته اند سنگ بزرگ نشانه‌ی نزدن است. برای آنکه ترس خود و ریسک کار خود را کم کنید بهتر است با مقدار کمی سرمایه شروع کنید و کم کم وارد بازار شوید تا در حین کار مشتری و بازارکار را بطور کامل بشناسید. برای کاهش هزینه های سعی کنید بدون واسطه خرید کنید. برای مثال، برای خرید دمپایی ، باعمده فروش های کفش و صندل تماس بگیرید.

۴. راه ارتباطی مناسبی برای خود انتخاب کنید.

برای هر کار و هر نوع مشتری راه ارتباطی خاصی وجود دارد. بطور مثال اگر به فروش صندل های زنانه و بچگانه علاقه دارید، می‌توانید با یک صفحه اینستاگرام یا یک کانال تلگرامی، لباس های خود را بفروشید.

۵. از دوستان و آشنایان خود بخواهید شما را به دیگران معرفی کنند.

از کمک گرفتن از دیگران نترسید. دوستان و آشنایان شما بهترین کسانی هستند که میتوانند به شما در راه اندازی کسب و کار خانگی شما کمک کنند. کار خود را به آنها معرفی کنید و از آنها بخواهید تا شما را به دیگران معرفی کنند و به رشد و پیشرفت کسب و کار شما کمک کنند.

۶. با مشتریان خود در ارتباط باشید.

یکی از اشتباهات رایج کسب و کار های خانگی این است که، فقط تمرکز خود را بر روی تولید می گذارند. و به این نکته توجه نمی کنند که باید برای تولیدات آنها مشتری وجود داشته باشد. اکثر مشتریان انتظار دارند پاسخ خود را در زیر ۳۰ دقیقه دریافت کنند، این در حالی است که پاسخ به مشتریان در شبکه های اجتماعی معمولا ۴ ساعت به طول می‌انجامد. سعی کنید با مشتریان خود در ارتباط باشید و به آنها سریع‌تر پاسخ دهید.

۷. از مشتریان خود بازخورد بگیرید.

از مشتریان خود بپرسید چه چیزی نیاز دارند. چه تغییری در نوع یا جنس محصولات مورد نظر آنهاست. و متناسب با نیاز مشتریان بطور مداوم تغییر کنید. در حین دریافت بازخورد:

       ۱- آرامش خود را حفظ کنید: 

مغز شما در هنگام دریافت بازخورد احتمالاً در یک حالت هیجان است و ممکن است شروع به رقابت با نتایج بد کند. آرام باشید و به دقت آنچه را شنیده‌اید بررسی کنید.

       ۲- با تشکر کردن شروع کنید:

 افرادی که بازخورد منفی می دهند، انتظار ندارند شما از آنها تشکر کنید، اما این کار احتمالاً احترام آنها را نسبت به شما برانگیزد، همین شما را تشویق می‌کند تا در آینده صادق باشید.

       ۳- به دنبال حقیقت بروید: 

اگر کسی ایده‌ای را دوست ندارد حق اوست و شاید همین عدم علاقه او به ایده شما بسیاری موارد را که نادیده گرفته‌اید برایتان روشن کند. به یاد داشته باشید که این افراد در تلاش برای کمک هستند

       4- سوالات خود را بپرسید: 

بدانید که چرا کسی موضوعی را دوست داشته یا نه؟ چگونه می‌توان آن را بهتر کرد؟ آنها چه راه حلی دارند؟

نظرات و بازخوردهای مثبت مخاطبان خود را ثبت کنید، این نظرات باعث دلگرمی و تقویت روحیه شما خواهند شد و حتی کمی بعد هنگام عرضه محصول می‌توانید از آنها برای تبلیغ و نمایش اعتبار خود در میان مخاطبانتان استفاده کنید. دهان به دهان شدن نظرات مثبت تأثیرات بسیار بزرگی در کسب و کار شما خواهند گذاشت.

در پایان

باید بدانید که کسب و کار های خانگی با وجود آن که در خانه اجرا میشود، اما همچنان یک شغل هستند و ممکن است حتی شما را مجبور به آن کند که در روزهای تعطیل نیز کار کنید و یا یک روز با فشار کاری بالا مواجه شوید و یک روز با فشار کاری کمتر کار کنید. نظم کاری خود را حفظ کنید تا بازده بالاتری داشته باشید.

امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده رو برده باشید 🙁